Nieuwe uitstraling voor Leidschendam Centrum
Actueel 912 keer gelezenLeidschendam - In Het Veur Theater werd maandag 13 november de nieuwe promotie- en marketingcampagne voor Leidschendam Centrum gepresenteerd. Wethouder Lia de Ridder en de mascotte van Leidschendam Centrum, KC, stelden de nieuwe website in werking.
De gemeente Leidschendam-Voorburg wil graag samen met de Stichting Promotie Leidschendam Centrum stimuleren dat het winkel- en recreatiegebied rond de sluis beter onder de aandacht wordt gebracht van bezoekers en consumenten. In samenwerking met het bureau CieremansVan Reijn is een hele promotiecampagne opgesteld.
Het winkelgebied profileert zich nu alleen nog als Leidschendam Centrum. Ook is er een nieuw strak logo met deze naam ontworpen met wat golfjes ernaast, wat de nadruk moet leggen op het gezellig winkelen langs de Vliet. Intussen zijn ook nieuwe banieren en vlaggen opgehangen in het winkelgebied.
Kernwoorden in de nieuwe uitstraling van Leidschendam Centrum zijn historisch, gemoedelijk, waterrijk, kleinschalig, gezellig en feestelijk. Op de nieuwe website www.leidschendamcentrum.nl vindt men meer informatie over 'deze fijne dorpskern nabij het water, herkenbaar aan de vele terrassen aan de Vliet en het sluisje'.
Verder zal er meer worden gedaan met social media en is er een nieuwe facebookpagina (LeidschendamCentrum) gemaakt.