Afbeelding

Claudia Sträter, Expresso en Steps in Westfield Mall of the Netherlands

Actueel 2.781 keer gelezen

Leidschendam - Unibail-Rodamco-Westfield is verheugd te melden dat op woensdag 4 september Claudia Sträter, Expresso en Steps hun deuren openen in Westfield Mall of the Netherlands. Het gehele winkelcentrum opent pas in 2020, maar tot het einde van het jaar openen vele mooie merken hun deuren al in de zuidfase van het project.


Claudia Sträter  
Sinds de oprichting maakt het eigenzinnige merk een razendsnelle groei door. Goede service en respect voor mens en milieu staat voorop bij Claudia Sträter. Unibail-Rodamco-Westfield heeft met Claudia Sträter een overeenkomst gesloten voor een winkel van 225 m2 op een prominente locatie in het toekomstige winkelcentrum.

Expresso
Expresso staat bekend om haar wisselende, opvallende, trend- en stijlgevoelige items. Deze modieuze collectie wordt aangevuld met fijne basics. De collecties worden ontworpen met alle vrouwen in het achterhoofd en zijn beschikbaar in de maten 34 t/m 46. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij Expresso. Waar mogelijk wordt gebruik gemaakt van biologisch katoen en milieuvriendelijkere stoffen zoals Tencel. Expresso opent een winkel van 138m2 in Westfield Mall of the Netherlands.

Steps  
In Westfield Mall of the Netherlands zal Steps een unieke winkel van 180m2 openen. De winkel is voorzien van een compleet nieuw design waarbij de klantbeleving nog meer centraal staat. De collecties van Steps zijn gevuld met rijke kleuren en exclusieve prints. Kortom kleding met lef.

C&A 
Morgen (29 augustus) heropent de C&A haar deuren in het winkelcentrum. De afgelopen maanden was C&A gesloten vanwege een ingrijpende verbouwing. Vanaf donderdag kunnen consumenten weer terecht in de geheel vernieuwde vestiging van C&A op de Rozemarijn.

Over Westfield Mall of the Netherlands
Winkelcentrum Leidsenhage zal na de uitbreiding en verbouwing in 2020 verder gaan als 'Westfield Mall of the Netherlands' en wordt het grootste winkelcentrum van Nederland. Westfield Mall of the Netherlands wordt een uniek en volledig overdekt winkelcentrum, met ongekend hoog service niveau (vier sterren), waar bezoekers een dag lang kunnen genieten. In een prachtig door MVSA Architects ontworpen gebouw zullen veel flagship stores van (inter)nationale retailers tezamen met onderscheidende horecagelegenheden, een bioscoop met tien zalen, de versmarkt genaamd Fresh! en 'The Gallery', vol bijzondere merken, zorgen voor een heerlijk bezoek. Unibail-Rodamco-Westfield investeert meer dan 500 miljoen euro in de realisatie van de plannen.

De vernieuwing van Leidsenhage kunt u volgen op www.leidsenhagevernieuwt.nl en www.mallofthenetherlands.com.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant