Afbeelding

Jazeker! De Hypotheker biedt advies op afstand

Actueel 389 keer gelezen

Leidschendam - De impact van het coronavirus op ons land is enorm. De verspreiding van COVID-19 raakt ons allemaal en de maatregelen van de Nederlandse overheid om het virus tegen te gaan worden steeds uitgebreider. Uiteraard sluit De Hypotheker zich daarbij aan. 'Met elkaar hebben wij een grote verantwoordelijkheid, naar onze klanten en al onze 900 collega’s. Want de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers is belangrijk. Hoe wij deze maatregelen in de praktijk brengen? Dat lees je hieronder.'

'Onze vestigingen blijven bereikbaar voor advies. Het landelijk netwerk van De Hypotheker is uitgebreid. In totaal zijn er maar liefst 180 vestigingen waar je terecht kunt. De dienstverlening van De Hypotheker blijft doorgaan voor al onze klanten, maar wellicht op een andere manier dan je van ons gewend bent. In overleg met de vestiging bepaal je hoe je van onze dienstverlening gebruik wil maken. Dit kan bijvoorbeeld via een telefonische afspraak, maar ook een online adviesgesprek behoort tot de mogelijkheden. Zo kun je met veel adviseurs ook beeldbellen via bijvoorbeeld Microsoft Teams. Als je vragen hebt, kun je ons natuurlijk ook altijd even bellen of een e-mail sturen'.

'Ook als je een afspraak hebt die op de vestiging moet plaatsvinden, zijn er de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo volgen wij natuurlijk de hygiëneregels die het RIVM heeft opgesteld en houden de adviezen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten. Zo schudden we geen handen en blijven we op 1,5 meter afstand van elkaar. Iedereen die een afspraak op de vestiging heeft, ontvangt een mail met daarin een aantal vragen die beantwoord moeten worden. Op deze manier doen wij ons uiterste best om besmetting te voorkomen.'

De Hypotheker werkt digitaal. De dossierstukken die benodigd zijn in het hypotheekproces, kunnen in de meeste gevallen ook digitaal aangeleverd worden. 'Wij werken nagenoeg volledig digitaal, dus onze adviseurs hebben altijd toegang tot je dossier. Ook vanaf een andere locatie dan de vestiging.'

'Toch nog een vraag? Deze kun je 7 dagen per week stellen aan een van onze adviseurs via de live chat. Als je een prangende vraag hebt over hoe het zit met een hypotheek in jouw persoonlijke situatie, kun je ook met ons chatten. Via de chat krijg je antwoord op al je hypotheekvragen. Onze adviseurs zijn beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 22:00 uur en op zondag van 9:00 tot 22:00 uur. Als er een adviseur beschikbaar is, verschijnt er vanzelf een chatvenster in beeld en kun je je vraag stellen. Als alle adviseurs bezet zijn, is het chatvenster niet zichtbaar.'

'De Hypotheker doet er alles aan de dienstverlening op het hoge kwaliteitsniveau te houden dat je van ons gewend bent. Heb je nog vragen, bel dan met de vestiging via 070 – 317 72 75. Wij staan ook in deze roerige tijden voor je klaar.'

De Hypotheker Leidschendam , Kamperfoelie 16 – 18 winkelcentrum Leidsenhage.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant