Afbeelding

Scotch & Soda, Nelson en Timberland kiezen voor Westfield Mall of the Netherlands

Actueel 1.375 keer gelezen

Leidschendam - Westfield Mall of the Netherlands heeft weer een aantal grote merken bekend gemaakt die een winkel in het nieuwe winkelcentrum zullen openen. Hunkemöller, Scotch & Soda, Timberland en Nelson Premium tekenen voor Westfield Mall of the Netherlands.

De lijst met merken die winkels zullen openen in het nieuwe Leidsenhage blijft maar groeien. Onlangs werd ook bekend dat de MediaMarkt een vestiging van ruim 3.000 m2 gaat openen. En de merkenstroom zal voorlopig nog niet stoppen. 

Initiator Unibail-Rodamco-Westfield investeert meer dan €590 miljoen om het verouderde Leidsenhage om te toveren tot een internationaal icoon voor retail. Westfield Mall of the Netherlands heeft een vloeroppervlakte van 117.000 m2 en wordt een winkelcentrum van toonaangevende merken, winkels van lokale ondernemers en een variatie aan hippe cafés en restaurants. Het centrum zal ook plaats bieden aan een bioscoop met 10 zalen, food market 'Fresh' en een speciaal boetiekgedeelte. De opening staat gepland voor 2020. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant