Logo hetkrantje-online.nl
<p>Wethouder Astrid van Eekelen neemt eerste exemplaar van het Leidschendam-Centrum magazine in ontvangst (foto: gemeente LV).</p>

Wethouder Astrid van Eekelen neemt eerste exemplaar van het Leidschendam-Centrum magazine in ontvangst (foto: gemeente LV).

Leidschendam Centrum presenteert eigen magazine

  •   keer gelezen   Actueel

Leidschendam-Voorburg - Juist in deze periode kan Leidschendam-Voorburg niet zonder ondernemers. Gemeente en MKB Leidschendam-Voorburg slaan tijdens de ‘Dag van de ondernemer’ de handen ineen om de lokale ondernemers te ondersteunen. 

Het eerste ‘Leidschendam Centrum magazine’ is vrijdag 20 november door voorzitter ondernemersfonds Alfred van Kesteren overhandigd aan wethouder Astrid van Eekelen. Het is een speciale uitgave van de Stichting Promotie Leidschendam Centrum die alle winkeliers en ondernemers in het gebied vertegenwoordigd en is ontwikkeld door de Mannen van de Limonadefabriek. De komende week valt het bij 40.000 huishoudens in de regio op de mat ter promotie van het gebied en de eigen ondernemers.

Het magazine is naast informatief vooral bedoeld als een leuke kennismaking met de lokale ondernemers van Leidschendam-Centrum. Iedere ondernemer vertelt kort zijn eigen verhaal. Daarnaast staat er een leuke prijsvraag in met als hoofdprijs een elektrische fiets ter waarde van €2000. Het magazine wordt niet alleen huis aan huis verspreid maar bezoekers kunnen dit ook meenemen bij diverse ondernemers in Leidschendam-Centrum.

Gemeente Leidschendam-Voorburg ziet ook het belang van dit magazine. Astrid van Eekelen: “Het is juist nu van groot belang dat de consument de lokale ondernemer opzoekt en zich laat verrassen door al het moois en lekkers dat zij te bieden hebben. De gemeente is onlangs een promotiecampagne gestart met de boodschap ‘Laat je verrassen’, waarbij dit leuke initiatief van Leidschendam-Centrum heel mooi aansluit.”

Meer berichten