De afdeling Groente en Fruit in de vernieuwde Aldi Leidschendam (foto: pr).
De afdeling Groente en Fruit in de vernieuwde Aldi Leidschendam (foto: pr).

Klanten onder indruk van 'nieuwe' Aldi Leidschendam

Actueel 2.952 keer gelezen

Leidschendam - Filiaalleider Paul Dekker opende vrijdag 15 februari officieel de vernieuwde Aldi-vestiging aan de Prins Frederiklaan in Leidschendam door het rode lint door te knippen. Vervolgens stroomden de nieuwsgierige klanten naar binnen.

Klanten waren zichtbaar tevreden met de nieuwe indeling van de winkel. Het team werd veelvuldig gefeliciteerd. Binnen twee uur krasten 400 klanten prijzen weg, van notebooks, Makita-gereedschap tot de hoofdprijs van 250 euro. De hele dag bleef het een drukte van belang. De nieuwe opzet van de winkel sprak de klanten bijzonder goed aan. Vooral de brede paden, de indeling van de winkel en de vele versproducten vielen goed in de smaak. "Het is ontzettend leuk om vele blije klanten te zien en positieve reacties te horen. Daar doe je het voor", aldus de trotse filiaalleider Paul Dekker.

In he nieuwe filiaal ligt de nadruk op de presentatie van verse producten, zoals groente, fruit, brood, vlees en vis. Aldi heeft in het standaardassortiment naast huismerken ook steeds meer bekende merkartikelen als Heineken, Blue Band, Calvé, Unox, Coca-Cola, Lays en Lipton Ice tea. Het aantal duurzaam geproduceerde producten is eveneens toegenomen. Klanten die geen of minder vlees eten kunnen kiezen uit vegetarische producten. Alle verlichting binnen en buiten is LED. Papier en folie worden 100% gerecycled.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant